הבדלי אפיון מגדרי התנהגותי בנטוורקינג העסקי

סטודנט/ית
מלכה מעייני בן-ארי
שנה
2016
תואר
MA
תקציר

לרישות (נטוורקינג) העסקי מקום נכבד בקידום עסקים, במיוחד אלו המצויים בקטגוריית העסקים הקטנים והבינוניים. נטוורקינג משקף גישה שיווקית העושה שימוש במפגשים חברתיים ובמדיה התקשורתית של אנשי עסקים שבאים מרקעים שונים, זאת למטרת יצירת רשתות חברתיות שמובילות לשיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות. במסגרת פעילותן בנטוורקינג עסקי נשים מתנהגות ופועלות באופן שונה מגברים. הספרות מורה שהשוני אינו חד משמעי. כמו כן מצביעה הספרות על כך ששונות זו כשהיא באה לידי ביטוי בסיטואציות שונות אינה עולה בקנה אחד עם התחזיות מחד, ומאידך יכולה לשקף את הנצפה ממנה. בעבר נערכו מחקרים שונים שהתמקדו בשוני בין המינים אולם תחום הרישות העסקי טרם נבדק לעומק בהתייחס להבדלי המינים. לתקציר המלא

תאריך עדכון אחרון : 21/02/2022