"חווית המשתמש" גבריות ופגיעות- מבט מעמיק אל תוך עולמם הפנימי של גברים צרכני זנות.

סטודנט/ית
ענבל פרן פרח
שנה
2019
תואר
MA
תקציר


מחקרים שונים עסקו בבחינת המניעים לעיסוק בזנות (Dworkin, 1993)
 מחקרים חדשים עוסקים בחיפוש אחר מניעי הגברים צרכני הזנות ובחיפוש אחר השאלת
מה מוביל גבר לקנות מין בכסף, בישראל נערך מעט
מאוד מחקר הבוחן את הצרכן ואת מניעיו.
מטרת המחקר הנוכחי הינה לבחון את החוויה האישית של צרכן הוגות הנלווית לצריכת
הונות , לבחון את ההחלטה לצרוך זנות , ומשמעותה כחלק מהוהות הגברית, ומהחיפוש אחר
היבטים הטרונורמטוביים הכוללים קשר, חום ואהבה. כמו כן לבחון את משמעות צריכת הזנות
כביטוי למאוויים פנימיים ותשוקות כמוסות, לצד תהליכים רגשיים-נפשיים מודעים ושאינם
מודעים. חידושו התאורטי של המחקר הוא בהתייחסות לפגיעותו של צרכן הזנות, אשר לרוב בשיח
הפמיניסטי מצוי בעמדת הפוגע והמקרבן באופן בלעדי. במחקר זה ארחיב את ההסתכלות על צרכן
הזנות תוך נסיון לראות אותו כאדם שלם בעל מימדים אנושיים של צרכים ופגיעות. ואת מתוך
אמונה כי כל אדם באשר הוא אדם, הינו מורכב והתפיסה שלו, החלטותיו, רגשותיו ופעולותיו ראוו
שייבחנו בראייה הוליסטית תוך התיחסות אליו בכוּליוּתו. לתקציר המלא

תאריך עדכון אחרון : 20/12/2021